نوشته شده توسط جرمی لیپمن، MD
فراخوان افزایش تنوع در برنامه های دستیاری جراحی عمومی در ایالات متحده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و مجلات دانشگاهی ما فراگیر شده است. با این حال، زمان آن فراتر از اتاقهای اکو و سیگنالهای فضیلت است تا تغییرات اساسی در نحوه استخدام و آموزش جراحان ایجاد کنیم. ترویج ناهمگونی دستیاران جراحی تنها یکی از گامهای ضروری برای ترمیم به اصطلاح «خط لوله نشتی» است که منجر به ایجاد رهبران در جامعه جراحی میشود. با این حال، این گامی است که در حال حاضر فرصتی برای اقدام موثر وجود دارد.
یک نیروی کار ناهمگن خلاق تر، باهوش تر و مولدتر است و تأثیر تعصبات ضمنی کاهش می یابد (Lyons S. فوربس. 9 سپتامبر 2019. https://bit.ly/3o4BUED). تنوع در تیم پزشکان کیفیت مراقبت را بهبود می بخشد، رضایت بیمار را افزایش می دهد، مراقبت از جمعیت محروم را افزایش می دهد و انطباق بیمار با برنامه های درم، را بهبود می بخشد.J Natl Med Asst 2019؛ 111[6]: 665-673). در حالی که افزودن ارائه دهندگان با هر سابقه و تجربه ای ارزش دارد، تغییر به سمت استخدام ،نان مجازی و تغییرات آتی در گزارش های آزمایش مجوز پزشکی ایالات متحده (USMLE) مک،سم های ویژه و قابل اجرا را برای بهبود تعادل بین اقلیت های کم نمایندگی و ،ن در جراحی فراهم می کند. .
تنوع برنامه های دستیاری جراحی عمومی در ایالات متحده منع، کننده مجموعه متقاضیان یا جوامعی نیست که این مؤسسات به آنها خدمت می کنند. به همین دلیل است که اصطلاح «عدم نمایندگی در جراحی» من، است و تعریفی که توسط انجمن کالجهای پزشکی آمریکا (AAMC) استفاده میشود. با ارزیابی نژاد یا قومیت خودشناس متقاضیان برنامه های جراحی عمومی، ژرمن و همکاران دریافتند که 12% اسپ،ایی/لاتینی، 9% سیاه پوست/آفریقایی آمریکایی و 1% بومیان آمریکایی هستند.جی ام کول سرگ 2020؛ 231[1]: 54-58). طبق آمار اداره سرشماری، جمعیت ایالات متحده 18٪ اسپ،ایی / لاتین، 13٪ سیاه پوست / آفریقایی آمریکایی و 1٪ بومی آمریکایی، با 50.8٪ زن ،ن زده می شود. بر اساس گزارش AAMC، 50.5 درصد از دانشجویان پزشکی را ،ن تشکیل می دهند، اما ،ن تنها 36.9 درصد از برنامه های آموزشی جراحی عمومی را تشکیل می دهند.
برخی ممکن است استدلال کنند که خارج از کنترل برنامه اقامتی است که آنها مربیگری می کنند، زیرا مکمل در نهایت به نتیجه مسابقه بستگی دارد. با این حال، برنامه ها باید استخدام های متنوع را در اولویت قرار دهند. شورای اعتباربخشی برای تحصیلات تکمیلی پزشکی این را به رسمیت می شناسد و تعهدی را برای موسسات و برنامه ها برای جذب و حفظ نیروی کار متنوع و فراگیر در ا،امات برنامه مش، خود گنجانده است. اگر لیست رتبه بندی تنوع مورد نظر در برنامه را منع، نکند، هرگز به آن دست نخواهد یافت.
مجموعه ای قوی از استراتژی ها برای افزایش جذب، حفظ و ارتقای افراد کم نمایندگی در جراحی توسط کمیته انجمن مدیران برنامه در مورد مدیران برنامه در جراحی، تنوع و شمول ایجاد شده است و به صورت رایگان در آدرس زیر در دسترس است: https:// bit.ly/ 2J52GMX
این یک منبع غنی و بسیار خوب طراحی شده است که باید توسط همه برنامه های اقامت استفاده شود.
استخدام برای یک برنامه اقامتی متنوع باید قبل از انتخاب مصاحبه آغاز شود. باید تلاشهای عمدی برای تشویق برنامههای کاربردی از جانب افرادی که در جراحی حضور ندارند، انجام شود. این اظهارات باید شامل بی،ه های روشنی در رابطه با ارزشی باشد که برنامه و سازمان برای تنوع قائل است و همچنین ساختار فعلی برای حمایت از ،، که در آنجا آموزش می بینند. برنامهها همچنین باید ارتباط بین متقاضیان کمنماینده، کارآموزان فعلی و اساتید را تسهیل کنند تا بتوان ترسها را از بین برد و انتظارات واقعی را ایجاد کرد. بسیاری از سازمان ها به طور خاص برای حمایت از گروه های مختلف کارآموز وجود دارند، مانند انجمن ملی پزشکی دانشجویی، انجمن ملی پزشکی اسپ،ا، انجمن جراحان، انجمن جراحان دانشگاهی سیاه پوست و بسیاری دیگر. اطلاعات مربوط به برنامه ها ممکن است از طریق این کانال ها در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان تشویق به درخواست می شوند. برای هزینههای اسمی، برنامهها میتوانند کمک هزینههایی را برای حمایت از دانشآموزان کمنماینده برای ،وج از دورههای چرخشی یا بازدید از برنامههایی ارائه کنند که در غیر این صورت بار مالی بر روی متقاضی مانع از این قرار گرفتن میشود.
یک رویکرد جامع برای بررسی یک برنامه ضروری است. در جلسه اخیر AAMC، از روسای دانشکده های پزشکی پرسیده شد که چرا مدیران برنامه از امتیاز سه رقمی USMLE در بررسی برنامه ها استفاده می کنند. بزرگترین حبابها در ابر کلمهای که توسط روسای دانشگاه ایجاد شد، کلمات «تنبل» و «،» را احاطه کرده است. مدیران برنامه باید از تعداد نمرات مرحله 1 USMLE فراتر بروند که با امتحاناتی که در سال 2022 برگزار می شود. روانسنجیها در هیئت ملی ممتحنین پزشکی نشان دادهاند که آزموندهندگ، که بومی آمریکایی، ،یسیزبان، سفیدپوست یا مرد میانسال نیستند، احتمال بیشتری دارد که در USMLE امتیاز کمتری ،ب کنند.آکادمی پزشکی 2019؛ 94[3]: 364-370). اگرچه این تفاوت حداقل تا حدی به نمرات پایین تر و نمرات MCAT نسبت به خود آزمون نسبت داده می شود، این یافته نشان می دهد که استفاده از یک نمره سه رقمی به طور موثر تنوع را از است، استخدام فیلتر می کند.
پذیرش در انجمن افتخاری آلفا امگا آلفا (AOA) به ،وان یک دانشجوی پزشکی احتمال تطابق بیشتری با تخصص مورد نظر متقاضی را می دهد. این بیشتر در برنامه های جراحی مشهود است. حتی با در نظر گرفتن متغیرهای آموزشی، رهبری و سایر متغیرهای تحصیلی، مشخص شد که دانش آموزان سفیدپوست شش برابر بیشتر از دانش آموزان سیاه پوست در AOA پذیرفته می شوند.Gamma Intern Med 2017؛ 177[5]: 659-665).
بررسی جامع برنامهها به مجموعه دادههای گستردهتری برای تعیین اینکه چه ،ی برای مصاحبه انتخاب میشود، متکی است. با شناسایی ارزش های اصلی که باعث موفقیت یک ،ن در یک برنامه خاص می شود، شروع می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، بررسیکنندگان میتوانند ،اصر برنامه را که با این مقادیر همسو هستند شناسایی کنند تا تعیین کنند کدام ،اصر به احتمال زیاد موفق میشوند. چالش این نوع بررسی، زمان اضافی مورد نیاز برای انجام یک بررسی جامع تر است. بسیاری از برنامه ها برای تعیین مجموعه ای قابل مدیریت از برنامه ها که تحت ارزیابی جامع تری قرار می گیرند، به امتیازات USMLE و AOA و سایر داده های کمی متکی هستند. با این حال، این رویکرد بسیاری از کاندیداهای واجد شرایط را حذف می کند، و این کار را به طور نامتن،ی با متقاضی، انجام می دهد که دارای نمایندگی کمتری هستند.
مک،سم من، برای ،یب یک بررسی جامع از برنامه ها بر اساس منابع موجود و ارزش های هر برنامه متفاوت است. هنگامی که ارزش های اصلی شناسایی شدند، یک جلسه آموزشی کوتاه می تواند در افزایش تعداد افراد در دسترس برای انجام بررسی برنامه موثر باشد. گنجاندن کارآموزان فعلی در این فرآیند می تواند برای آنها نیز ارزش افزوده ایجاد کند. در نتیجه، تعداد بیشتری از برنامه ها را می توان به طور کامل غربال کرد و در نتیجه تعداد کمتری از برنامه ها بدون توجه فیلتر می شوند. برخی همچنین خواستار یک نظرسنجی ویژه برنامه از متقاضیان شدهاند، که گاهی اوقات به ،وان یک برنامه ثانویه از آن یاد میشود، تا اطلاعات ارزشمند برنامهای را که ممکن است در برنامه استاندارد موجود نباشد، جمعآوری کند.گاما سرگ 2018؛ 153[5]:409-415).
تغییر در گزارشدهی پاس/ش،ت USMLE و اتکای فزاینده به برنامههای آموزشی بر روی پلتفرمهای مبتنی بر وب برای ارتقای رزیدنتیشان فرصتهایی را برای افزایش تنوع در استخدام دستیاران جراحی عمومی فراهم میکند. اکنون زمان آن است که برنامهها و سازمانها فرآیندهای درخواست خود را مجدداً ارزیابی کنند و تغییراتی را با هدف بهبود عمدی ناهمگونی نیروی کار ایجاد کنند. با این حال، بهترین تلاشهای برنامههای آموزشی بدون تعهد نهادی به افزایش تنوع در فرآیندهای جذب و ارتقای اعضای هیات علمی و توسعه برنامههایی برای حمایت و حفظ افرادی که در جراحی در موقعیتهای خود حضور ندارند، از بین خواهد رفت. در حال حاضر اقدام ناعادلانه به بیماران و آینده تخصص ما آسیب می رساند.
دکتر لیپمن مدیر برنامه دستیاری جراحی عمومی در کلینیک کلیولند در کلیولند است. او دانشیار جراحی در کلینیک کلیولند کالج پزشکی ،نر در دانشگاه کیس وسترن رزرو است.
ویرایشگر سریال: آجیتا اس. پرابهو، MD، استادیار جراحی، بنیاد کلینیک کلیولند، اوهایو
منبع: http://www.generalsurgerynews.com/Opinion/Article/11-20/Why-Increasing-Diversity-In-Residency-Is-Good-For-Our-Specialty/61114